welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Khamis, 28 Januari 2010

TenGoklah Gara2 KeAKtifaN BB Boy...

Hujung mgu lepas, kitorg tak kemana...dok umah jer petang tu..ermmm..terjadilah insiden yg tk diingini..Dani Adli terhantuk..mmg sebelum ni pon selalu gak jatuh, terhantuk tapi takde lah sampai berdarah2 ni..dia terhantuk masa nak praktis jalan..tak sempat nak pegang kabinet tu, dia tersungkur, hidung kena tepi kabinet...ermm...apa lagi meraung lah dia kesakitan..dia, kalau menangis tandenyer mmg sakit sgt la tu..selalu tak nangis walaupun jatuh. aku mmg panik gak, nasib baik hubby ada, tgok2 darah kuar kut idung kecik tu...ermm...aku risau gak...isnin baru bawa gi klinik kerajaan check..siap amik xray lagi..ermmm terpaksa..sebab nak tgok samada luka dalam atau terkena tulang kecik tu..masa xray, mmg nangis lah, takut la tu..aku mmg tak thn tgok dia nangis2 mcm tu...sakit hati..kesian...kita ibu bapa ni mmg penuh rasa kasih sayang, tgok pada xray, Alhamdulillah...takde apa jadi yg teruk2, tapi kena refer pakar ENT gak tghahri tu...10 hari lagi kena pi check plak...doc bg ubat jer...ermmm pas peristiwa tu aku jadi hati2 tak mau lagi dia terhantuk hidung...takut kesan dia masa dia dah besar nnti..Tapi dia mmg lah tak serik2, dia kan bb lagi...aktif mcm tu la dia....masa dia lena jer aku lega....


HiduNg CoMel yg terhantuk.....cian dia.....



Selepas BebeRapa hari...... dia ttp aktif...Hidung masih ada bekas Terhantuk



huhuhu.....Dia Tak Kisah Pong....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan