welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Isnin, 25 Januari 2010

rempah ratus kehidupan...

tak tau la mana silapnyer...aku kecik hati ngn kawan baik aku ni..yelah selama ni dia la teman dan kawan dikala susah senang, mana mungkin ada teman lain lagi. aku sangat sayang hubungan ni.. kalau aku ada prob. dia lah yg akan membantuku..tak kira lah besar kecik prob tu. hati aku merajuk ngn perangai dia tu, susah nak di agak..padahal aku ngn dia ni dah kenal lama dah...sebati dah...kalau dia sedih, aku juga sedih sama...kalau dia sakit aku juga yg akan risau, smpaikan tak leh lena. sampai kehari ni rajuk tu masih bersisa, pujuk??? tak mungkin lah dia kan pujuk, sebab dia mana tau aku merajuk...ermmmm...hatinyer keras..mcm takde perasaan...tapi ku tahu sedalam dalam hati nyer pasti dia perasan. wahai hati, usahlah merajuk lagi...last2 aku juga yg pujuk sendiri....waaaaaaaaaa

1 ulasan:

  1. Oiittt... ko kecik ati ngan aku kerrr?? Ayooo.. jgn ler kecik ati ngan aku... ehhh betul ker aku yg ko maksudkan tu?? Alamakkk.. kalau betul sorry lar.. aku tak pernah niat bagi ko teraser.. tapi kalau org lain.. legaaaa.. hehehheee..

    BalasPadam