welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Rabu, 27 Januari 2010

HaRi HaRi YG IsTeMeWA DaLam HiduPKu....


masa ni father's day...kita celebrate ala kadar jer...yg penting ada gak moment tu utk diingat...fathers day thn lepas ni...ptg tu abahnye kena pi kursus seminggu.... adik dani pon tak sabar da nk makan...heheheh, matanye asyik memandang kek tu...


tempah ngn kak nina...kat perlis ni dia ni aja yg aku kenal dan tau, kak nim kl la yg bg aku no dia...dari thn sebelumnye lagi aku dah mula tempah cupcakes dari dia...lepas ni biar aku plak sendiri yg buat, mesti bolenyer...huhuhu...sekang ni baru berjinak2 nak try sendiri, sejak dua menjak ni aku terlebih rajin plak try2 memasak ni...knp yer??? aku selalu mencuba2 resepi....puas hati kalau reti buat semua yg kita nak makan... tgok lah sekang ni dania dah jd menggemar donut dah...heheh..aku suka tu...


Yg ni plak...kakak dania punyer birthday 4 thn...Thn lepas aaa...buat kat tadika dia...jamu kawan2. Tokma dia masak bihun ngn nugget jer...yg lain cikgu dia buat...dia sgt suka barbie2 ni...ermmm tak princess...ni la dia..thn lpas kitorang takde buat da kat rumah..ingat sekali buat ngn adiknyer...tapi tak jd plak...


Senyum galak....


HaPPy BirthDay To You.....2x...


Ermmm....ni yg seronok bg dia....memula tu...kami dok fikir nak bg apa erk...dia nak yg besar, mainan masak2, dia dah byk dah mainan masak2..so, hubby cadangkan rumah kecik....abahnyer lah yg belanjer....aku ikut jer...asalkan dania gembira dan ada gak hadiah utk birthdaynyer 4 thn...senyum dan tak sabaq nak tau apa dalamnyer...huhuh


Tu dia....tak sabar nak main la tu......


ni...la Wan derang, Masa ni buat birthday Dani seThN...buat kat rumah Wan..


Sapa erk?????   


Hehehhe...agenda org pompuan..masak memasak......


huhuhu....sapa erk..yg tak sabar2 tu....????


Jeng2x....mama plak yg interframe....sibuk nak blow....heheheheh sabaq jer lah anak2 mama yer....


mamanyer birthday....huhuhu....thnx b.... awat satu jer lilin???? ermmmm..1 lilin tu mewakili 10thn...hahaha...


Rasa2...apa erk...dalam dia ni...surprise.....ermmm benda paling aku suka .....


tadaaaaa.....nilah dia....huahuahuaa......acah jer.....
ohyer....hubby nyer birthday....tak rakam...sorry yer B. Len kali kita mesti shoot.....Tgu......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan