welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Jumaat, 19 Mac 2010

My BeLoVeD HubBy....


Kali ni dan pada malam ni aku nak story about my lovely Hubby....En. Alim Ezaimi Abd Rashid...heheh actually aku sendiri taktau nak mula dari mana story ni sebabnyer hati aku berbunga2 dan segar jer bila part nak story love ni...luahan cinta tu tak dapat ditandingi apapon di dunia ni...cewahhhh..(kalau cik abg kita baca ni mesti dia ingat kita angau memalam macam ni) heheheh bukan la sampai angau...masa ni dia dah lena ngn Dani...thanx hubby bg masa aku nak berblog tanpa gangguan....boleh lah kan kalau nak mengenang kisah cintan ngn hubby dulu....tapi apapon biar lah kisah cinta ni aku share ngn dia jer....aku nak story sesikit jer..hubby aku ni mmg penyayang (yelah semua suami pon akan sayang wife dia) tapi paling aku suka biler bab menolong ni...dia mmg ringan tangan...dan paling seronok sekali kalau dia amik alih bab memasak..suh la dia masak apapon semua nyer boleh jer..yelah dr pengalaman aku la...apa jer aku nak makan..mesti dia boleh buat..dari kampung ke western...tapi westernla yg paling sedap...dari dia juga aku belajar makan makanan western ni...dan dia juga suka buatkan aku salad buah...tgoklah body aku sekang ni nampak bulat. kalau aku tak jaga makan mmg bertambahlah kilo aku...kekadang risau gak...sekang ni tetiap pepagi aku dah tak makan nasi lemak dah...takut woooo...pipi kembang...hahahahaha...tapi kan kalau bab basuh kain ker mmg berat la aku nak minta tolong..sebab aku ni cerewet juga dalam hal sidai menyidai ker...lipat melipat ker...mmg aku buat sendiri..nnti aku juga yg akan membebel sensorg kalau dia tolong...faham2 jerlah kalau lelaki ni..sempoi jer..amik mudah jer...aku suka dia tolong dalam bab jaga anak ngn memasak jer...yg len tu aku mesti buat sendiri....tapi sekang ni plak aku kena jaga makan dia...yelah takmau la dia bertambah besar lagi...hehehehhe...nnti byk penyakit dtg..... hubby...i love u till i die....





kasih tercipta..

kenangan terindah....11/12/04...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan