welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Ahad, 21 Mac 2010

HuH...MoNDaY SicKneSS....

morning...today pepagi lagi aku dah bangun da...ermmm...biasa hari isnin mcm ni aku kkalut skit...lagi2 aku kena bawa Dani jumper doktor..dah hampir sebulan da perut dia tak sihat...asal lepas menyusu atau makan jer mesti cirit...nasib baik juga Dani ni aktif dan perut tak memulas...taklah sampai demam2..so bayangkan aku kena siapkan kakak Dania sebelum 8 bcoz hubby masuk keja 8. dengan tak sihat sgt lagi dia tu...kesian gak..tapi tak demam da...so, aku bagilah dia pi school..nak tau tak...kool fever masih terlekat kat dahi tu dia tak bg buang...ermmm...mcmmana la agaknyer cikgu dia pujuk buang tu...aku lap2 saja body dia pagi td...dia ttp tak bg buang juga...then dah kakak tu pi school...aku kena siapkan Dani plak..yelah dah janji ngn hubby kul 8.30 nak pi klinik kesihatan (klinik kerajaan). lepas tu baru boleh aku bersiap...nak tahu tak hubby aku dtg amik tak sampai pon kul 8.15..dah tu suh kita plak siap cepat2..ermmm..aku mcm nak pitam..jam da kul 8. lebih da..ermmm today is my 1st of....dot3..so, mmg rasa tak sihat jer...rasa nak senggugut jer...berpeluh juga aku nak siapkan semua...rasa bengang jer ngn hubby...mcm tak faham jer...bukan nak tolong kita siapkan susu ke? buang sampah ke( pagi isnin lori sampah mai pungut sampah), ni tau2 dah start keta da..ermm..aku tak sempat pon nak minum air kosong...aku ngadu juga ngn hubby...napa buat mcm ni??? padahal dah janji 8.30...aku dah budget dah semua selesai sebelum bertolak...tapi da kalut mcm ni...nasib la, sampai klinik..ok lah pepagi mcm ni...kira cepat juga la..after jumper doktor...ermmm satu hal lagi jd...salah aku juga lupa hubby bw keta putih..dalam kepala otak aku ni dia guna keta merah tu...ermmm..hubby aku marah aku la...sebb buat dia tgu tak lama mana pun mcm aku kena tgu dia pickup td..aku diam aja..lepas bgtau alasan aku...huh, hubby aku luah marah dia dgn bw keta deras juga la utk area kat sana..ermmm...tetiba aku teringat nak pi minta keja kat pekan kangar...yelah cari keja..keja apapon...asal office time..aku tak memilih sebab aku tau susah gak cari keja kat kangar ni...paham2 jelah..ermmm...sekali lagi hubby aku rush..lama gak aku kat kedai Canon tu isi form sambil interview la sikit2..hubby aku bgai nak rak calling dan sms kenapa aku lambat..sorry takkan aku nak jwb hp masa interview, nanti boss tu tgok plak cara aku keja so aku tak answer la...apalagi dalam keta hubby aku tegur la..aku just say what i think..tapi nampaknyer hubby aku benar2 marah...dgn bw keta kan main laju lagi, aku tau lah dia tengah bengang...mcm dalam drama jer...nasib aku la hari ni tak baik, Alhamdulillah...Canon call aku tanyer bila aku boleh mula keja..tapi nak dalam mgu ni juga...errmmm..aku dah decided..aku akan start keja dalam hari Rabu ni, aku dah bgtau mama da..minta dia jaga Dani...dia ok jer...Syukur sgt..dalam2 aku bengang ngn sikap hubby aku tu dtg juga berita baik...Thanx God...nampaknyer lepas ni aku akan jenguk sweet pink ni waktu malam jer..tu pon kalau tak letih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan