welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Jumaat, 12 Mac 2010

HeLLo...

Lama juga aku tak menaip dlm blog aku ni....tau2 ajala sibuk jer mengurus anak2..ermmm anyway makin besar Dani makin penat juga la aku rasa nak mengurus dia tu but i really love it...perangai budak2 sementara nak membesar ni macam2..Kakak Dania setakat ni mmg masih ngn perangai buat lambat2 dia tu..pepagi lagi kadang2 naik geram juga aku dibuatnye..yelah nak kejut dia senang jer..suap jer botol susu..Anyway dia masih minum susu dalam botol..tapi masa nak suruh dia mandi n gosok gigi tu jenuh nak tunggu dia..macam2..nak gosok depan cermin la, nak gosok depan TV la...aku bagi aja..tapi bile dah macm tu mula la buat lambat2..tau2 ajala pepagi gi school dia follow abah dia..nak aku hantar, aku kurang cekap lagi tapi boleh juga la...lepas juga la jalan sempit depan school dia tu...cuma aku tak seronok drive bile Dani nangis2 kat seat dia..ermm..mula la aku tak tenteram...tapi masih under control lagi la..taklah sampai nak pecut laju ker apa ker..aku akan nyanyi kuat2 sambil ajak dia nyanyi ..kadang2 makan pujuk juga tapi selalunyer sampai rumah merah2 muka dia...Tghari aku tak perlu amik dia atau abah dia..tapi wan dia akan amik dan bw balik kg, petang gitu baru hubby bw balik sini plak..so, Dani jd lagi manjer ngn aku sebb kami berdua aja stay home waktu petang....Hujung mgu mcm ni (waktu cuti school) mmg byk kenduri..today pi satu kenduri aja la kat alor star...ermmm...esok sambung lg kalau ada masa terluang....ok dear....

merenung kasut....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan