welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Jumaat, 19 Februari 2010

RumaH BeRceRiTa....huhuhu

hai...time2 pagi mcm ni...lepas hantar kakak pi school...apalagi lah yg ku buat terus ku buat..mengemas lah jawapnyer...tu wajib tu dalam rutin seharian selain memasak..sesambil berehat sat, tgok tv juga aaa...dani buat keja dia sendiri...tgok dari gaya tu dia mmg suka membaca like me....sementara kakak masih kat school... boleh aku layan adik dani sorg...sebab tu kadang2 dia ni manjer lebih2, jeles kalau kakak bertenggek dekat kita..mula la dia nak tolak kakak tu..kesian juga dekat kakak tu...sayu hati ni bile tgok kakak lena...rasa sayang tu mcm tak cukup nak digambarkan..


kakak kesayangan famili....


adik dani tak mandi lagi la....


tgh kusyuk membaca....


tak sedar kita snap gambar dia....


yg ni muka sapa erk??? huhuhu


snap dulu.....


dan lagi....
kadang2 duk rmh ni bosan gak tau..kalau petang mesti aku tertido sama...kalau budak2 ni lena. dahlah musin skg ni panas semacam jer..hai...nasib baik lah rumah ni sejuk juga walaupon dok asyik tutup pintu...kalau tak tutup rasa bahang luar tu sampai kedalam... tapi not bad la..anak2 boleh juga lena selena2nyer..Alhamdulillah..kadang tu kalau aku tak lena aku buat lah lipat kain ker, masak kuih ke kalau rajin..ermm...tapi aku suka bakar puding roti...memandangkan kat taman perumahan kami ni, adalah juga aku sembang2 ngn jiran...sembang kosong jer...sorg dua jer yg aku suka sembang...yg lain tu..susah sikit sbb derang sembang org2 senior...aku tak leh nak masuk...kadang2 bertenggeklah aku kat depan pagar ni sambil tgok2 adik dani.. takpon sembang lah ngn hubby ku tu..boleh la juga isi kebosanan tu.. ada masanyer aku teringat juga hometown aku...kawan2 lama aku kat kk...taulah kat perlis ni..susah sikit...aku nak bergaul..bahasa aku ni akan buat derang meneka mcm2 asal aku...huhuhu...nasiblah...lidah ku masih tebal..heheheh...oklah...lain kali aku sambung membebel lagi erk...hubby ku tu panggil dah suh aku stop...adik dani nak lena...ermmm...bye...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan