welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Ahad, 28 Februari 2010

My PriNCesS DaNia EzZaTi....

Tahun kedua Dania ke Tadika yg sama tahun lepas, Tadika Al Fatah.. seronok hantar ke tadika islam ni...byk kelebihan..yelah..dari kecik2 mcm ni la dania boleh da menghafal surah2 pendek..dan setgh doa2 pendek utk sehari2..aku suka sgt bila dia bole menghafal mcm tu, thn ni dia tak berapa happy da sebb kawan2 lama dia semua dah pindah..yelah..dah bole masuk pra sekolah..dania masih kat sini juga yelah masih 5 thn.. maybe next year aku akan pindahkan dia masuk pra sekolah juga.. tapi siapa tahu walaupon aku sedar dia tak berapa happy, nasib menyebelahi dia. Alhamdulillah...kakak kat opis hubbyku offer biasiswa utk ke smart reader, yelah siapa la yg nak tolak tuah kan..aku on jer..sementara dania ni pon suka sgt nak belajar cakap om putih...so, esok dia akan start ke tadika baru, aku pon dah bgtau da cikgu lama dia..biar la pulak dania belajar tadika lain..lagipon mak dan pak mertuaku akan amik tiap2 hari waktu dia balik sek nnti, dan derang akan hantar mengaji kat kg plak..oklah kan... lagipon dia ttp mengaji..so, InsyaAllah dia takkan lupa surah2 pendek yg da dihafaznyer....Tapi nampaknyer aku akan tggl berdua ngn Dani la sampai petang...waktu hubbyku balik dari keja dia akan singgah di kg utk amik Dania plak...macam tu la rutin harian dia nnti...harap2 dia tak letih... Aku pon tak sangka budak2 sekecik Dania ni da ada biasiswa...dulu aku pon sama pernah ada biasiswa juga...cuma nasib tak menyebelahi aku utk melangkah ke hadapan..masa tu faktor kewangan menghimpit, sedih woooo..... bukan rezekiku....aku harap Dania akan belajar utk tidak mengenal putus asa...aku akan cuber memenuhi kekurangan....Gambar2 kat bawah ni masa pi terima biasiswa Dania kat Galeri DiRaja..Kat Arau...

Galeri DiRaja di Arau, Perlis

masa lawatan dalam Galeri DiRaja...di Arau...

sebelum Raja dtg kena blajar protokol bila terima hadiah nnti....

Banner....1 Child..1 Hope...


Dania ni manja sikit ngn hubby...sampai besar la ni...nak dukung juga...sementara menunggu ketibaan Raja Muda...


ruang lobi Galeri

serba pink...ermmm sweet utk Raja Muda dan Puan Muda...


Dania Ezzati.... giliran Dania plak....


Dania terkaku sekejap.....


terus galas beg....ermmm...excited lagi....


Kemuncak majlis sederhana tu.....Dania with friends...

waktu balik dia ttp galas beg tu...yelah masih excited lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan