welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Khamis, 18 Februari 2010

HaRi2 Yg BeRLalu...

hai sweet...lamanyer aku tak menjenguk ko ni...aku tak berapa sihat dan tak berapa senang nak berblog mgu lalu...biasalah setiap bulan aku akan lalui waktu tu...PMS...yg aku tak tahan sgt tu bila sakit dan pening kepala ni...macam kena migrain pun ada...kalau tak telan panadol..mmg dok baring jer...kadang2 aku takut juga...kalau2 ada penyakit lain...Nauzubillah...aku masih tak kuat lagi nak hadapi...Anyway 14hb hari tu ada kenduri kawin sepupu hubbyku...adalah kitorg tolong2 dan jenguk2 juga la...walaupon hubbyku sakit kaki..

kat pelamin sebelum pengantin bersanding..anak ku ni dah rasmikan dulu...nasib la pengantin....


anak2 kesayanganku....


my hero....


my prince....


my princess was singing...


my lovely...dani n dania....aku sgt syg mereka ni....


Tiada ulasan:

Catat Ulasan