welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Khamis, 4 Februari 2010

AloNe...

hai..sweet...aku baru berpeluang utk menemui blog aku ni...ermmm...tau2lah...walaupun ada tenet depan mata ni..bukan bole selalu online..dgn karenah Dania...yelah..budak dah tau on off comp..main game atau tgok upin ipin kat tenet ni..aku bg aja..asal dia tak kacau keja aku...lagipun mgu ni mmg mgu yg sgt meletihkan...bukan nak komplen..tapi kenyataan...dgn sapa lagi aku nak ngadu melainkan sweet ni..Dani demam ni mmg byk merengek..siang malam...menjadi ibu ni bukan semudah yg disangka, tapi aku reda...aku suka jadi ibu..kena byk2 bersabar, yelah korg pun tau...kalau anak demam ni...siang malam tak bole nak lena...tapi kadang2 terlepas gak geram tu...yg jd mangsa tentunye Dania...sorry sayang...
Aku nak luah semua yg terpendam kat sweet aku ni...aku kat sini...bukan ada kawan baik yg bole berkongsi susah senang...baru kini aku sedarinyer...bukan mudah nak berkawan baik ngn org ni tau...walaupon org yg dekat ngn kita...aku akui setakat ni..aku cuma ada seorg yg betul2 memahami aku...Thanx Pah...walau jauh, aku ttp ingat ko...masa dan keadaan yg memisahkan kita...aku cayang ko. Kawan mmg ramai tapi setakat kawan aja la.. setakat say hai2 bye2...kawan jiran pun ada gak...tapi mmg2 sibuk layan anak2. setakat ni hati aku masih bole tahan ngn keadaan ni..dgn masalah2..ok lagi kot??? sebenarnye byk benda aku nak muntahkan kat sweet ni..tapi tak tau nak mulakan...hai...mana peginye idea2 tu??

Tiada ulasan:

Catat Ulasan