welcome to my sweet pink blog... byk saat indah kita boleh kongsi ngn sesiapa saja..asalkan mereka tahu menghargai saat2 tu...

Ahad, 28 Februari 2010

CuPCake....

huh..aku tak sangka menjadi juga cupcake aku ni walaupun takde hiasan icing atau krim...tapi boleh tahan la kan..heheheh...bangganyer...hubbyku cakap sedap wooo....siapalah tak kembang lubang idungkan dipuji suami...
percubaan kali pertama...cupcake walnut n carrot... aku tak penuhkan cup tu sebb aku ingat dia naik banyak tapi tak plak...kecut plak bila da sejuk...heheheheh


cupcake butter...aku rasa ni yg paling simple takyah campur mcm2 kat dalam kek tu...dan senag pun senang..jimat tenaga juga...aku tak blaja lagi nak buat krim aising...lepas ni lah plak bila aku free lagi...aku rasa tak sangka sgt yg aku ni ada kerajinan utk try semua kek...best sgt....aku harap masa birthday hubby nnti aku dah pandai buat krim dan da kreatif nak hias2 ni....lepas ni tak yah la sibuk2 nak beli kek...hehe..masuk bakul angkat sendiri gamaknye aku ni... oh yer...segala resepi nnti aku entry yer....buat masa ni aku malas nak taip byk2....heheheh

Tiada ulasan:

Catat Ulasan